Ets a: Portada > Notícies Prat de Comte acull ...

16-12-2009

Prat de Comte acull la primera jornada sobre medi ambient i residus agrícoles

El proper dilluns 21 de desembre tindrà lloc la primera jornada Solucions a problemes, que tractarà la problemàtica dels residus agrícoles i la seva afectació al medi ambient. La jornada tindrà lloc a les 18h al Casal Municipal de Prat de Comte.

Àngel Garcia Fontanet, Magistrat expresident de la Sala del Contenciós Administratiu del Tribunals Superior de Justícia de Catalunya iniciarà la sessió amb una ponència que porta per títol El Medi Ambient i els residus agrícoles.

A continuació, la segona part de la jornada, sota el títol La Responsabilitat Penal d'agricultors i ramaders en el medi ambient, s'iniciarà amb una ponència a càrrec de Ramon García Albero, catedràtic de Dret Penal de la Universitat de Lleida. Seguidament, l'advocat i professor honorari de Dret Penal de la UdL, Francesc Sapena Grau,modetarà una taula rodona en la que participaran diversos representants del món agrari i de sindicats, a més del Director dels Serveis Territorials del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Acció Rural, Antoni Espanya.