Ets a: Portada > Notícies Ocupació

2014-04-09

Ocupació

Finalitza el Pla d'Ocupació de la Diputació a la Terra Alta

Aquesta setmana ha finalitzat el Pla d'Ocupació Terra Alta, un projecte ocupacional adreçat a persones en atur, impulsat per la Diputació de Tarragona en col·laboració amb el Consell Comarcal de la Terra Alta i el Parc Natural dels Ports.
untitled1 El diputat responsable de l'Àrea de Recursos humans, Ocupació i Promoció Econòmica, i alcalde de Prat de Comte, Joan Josep Malràs, va presidir l'acte, al qual van assistir també representants de les entitats col·laboradores.
L’equip, format per 5 treballadors -1 responsable i 4 peons-, ha desenvolupat durant 10 mesos tasques de neteja, desbrossament, prevenció d’incendis forestals i altres treballs de manteniment i millora de l’entorn als municipis de Caseres, Corbera d'Ebre, Gandesa, La Pobla de Massaluca, Vilalba dels Arcs, Arnes, Horta de Sant Joan i Prat de Comte. De manera complementària, els participants han rebut formació general adequada a les necessitats del grup i formació específica dirigida a millorar les seves competències professionals.

Data: 04-04-2014