Ets a: Portada > Notícies

• Subvenció Diputació de Tarragona

La Diputació de Tarragona, ha concedit una subvenció Nominativa a l'Ajuntament de Prat de Comte, per a l'actuació "REFORMA CASAL GENT GRAN FASE 3", per import de 30.000 €.

• 25/06/2019

PREVENCIÓ LOCAL D'INCENDIS FORESTALS

• Subvenció Diputació de Tarragona

La Diputació de Tarragona, ha concedit una subvenció Nominativa a l'Ajuntament de Prat de Comte, per a l'actuació "Redacció Projecte Obres ampliació Casal gent gran fase I", per import de 4.000 €.

• Subvenció Diputació de Tarragona

La Diputació de Tarragona, ha concedit una subvenció Nominativa a l'Ajuntament de Prat de Comte, per a l'actuació "Obres ampliació Casal gent gran fase I, i redacció projecte", per import de 46.000 €.

• Subvenció Diputació de Tarragona

La Diputació de Tarragona, ha concedit una subvenció a l'Ajuntament de Prat de Comte (PEXI 2018), per a l'actuació "Subministrament elèctric nova ETAP, per import de 5.312,22 €.

• Subvenció Diputació de Tarragona

La Diputació de Tarragona, ha concedit una subvenció a l'Ajuntament de Prat de Comte, per a Actuacions de Protecció de la Salut Pública per a la millora de la gestió i la qualitat de l'aigua de consum humà (manteniment), per import de 2.868,03 €.

Més

• CONCESSIÓ ADMINISTRATIVA D'US PRIVATIU D'UN BÉ DE DOMINI PÚBLIC DE L'ALBERG "CA LA JEPA"

Al Perfil del contractant de l'Ajuntament de Prat de Comte podreu trobar tota la informació respecte la concessió de l'Alberg "Ca la Jepa".

Aquest és l'enllaç:

Més

• La Diputació de Tarragona, ha concedit una subvenció a l'Ajuntament de Prat de Comte (Subvencions Excepcionals 2017), per a la Nova ETAP al municipi, per import de 30.000 €.

• Subvenció Generalitat de Catalunya

El Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya ha concedit a l'Ajuntament de Prat de Comte una subvenció per als espais naturals de Catalunya, als hàbitats i espècies, en el marc del Programa de desenvolupament rural de Catalunya 2014- 2020 (operacions 04.04.01 i 07.01.01) per a l'any 2018, per import de 13.360,87 €.

• Subvenció Diputació de Tarragona

La Diputació de Tarragona, ha concedit una subvenció a l'Ajuntament de Prat de Comte, del PAM 2018, per a Despeses Corrents, per import de 19.746,13 €.

Més

1. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
  2. Següent